Antligen Mandag!

Det kanske funkar om jag tanker sa istallet for “aaahhhh nej, inte mandag”? Men vad hande med solen? Det ser lite mulet och gratt ut.

Min kara pojkvan sa igar att jag overfeed him. Hmm, undrar om det ar bra eller daligt? Det ar ju faktiskt inte mitt fel att han blir hungrig varannan timme typ. Men det skyller han pa att jag haller pa och baka och laga mat hela tiden sa nar han kanner lukten blir han hungrig. Det ar ju tur for vissa att de kan ata hur mycket som helst och vad som helst utan att det syns! Nej, jag ar inte alls avis 😉

Nu nar min laptop ar tillbaka har jag antligen sorterat musiken i min iPhone lite. Raderade ca 200 latar och gjorde nagra playlists. Ikvall tankte jag ga igenom en massa gamla cd skivor sa jag far lite “nytt” ocksa.

Idag ar cheferna tillbaka, de var pa semester hela forra veckan. De kunde stannat en vecka till tycker jag… Forresten sokte jag tva jobb forra veckan, vi far val se om jag hor nagot.

Naha nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen borja rora mig mot taget.

Ha en bra Mandag!

One thought on “Antligen Mandag!

  1. Mamma says:

    För mej är det äntligen måndag, jag är ledig 2 dagar nu!!!

Leave a Reply

