PMS monster

Yep, det har jag varit de har sista dagarna. Jag har gomt mig i min lilla lya forutom nar jag jobbat da saklart. Mission Sparkle hade beskrivit sin dag igar sa bra att det lat precis som min! Skont att det inte bara ar jag😉 Sana har tillfallen ar jag glad att jag bor sjalv.

Pa tal om boende gar mitt kontrakt ut den 1a Maj. Jag har tankt ett tag pa hur jag ska gora, om jag ska fornya det eller flytta. Nu har jag bestamt att fornya for sex manader till iallafall, sa far vi se vad som hander sen. Jag kan knappt forsta att jag har bott i min lilla studio ett ar redan. Och vilket ar det varit.. Nagra dagar efter jag hade flyttat in skrev jag ett inlagg och la in en massa bilder pa min gamla blogg. Det kanns avlagset men anda sa nara.. Konstigt.

Jag fick ett mail fran Cicci idag dar jag blev medbjuden pa “blogg drinkar” imorgon kvall. Tyvarr tror jag inte jag hinner dit imorgon, det hade varit jattekul att traffa alla blogg-brudar IRL. Men jag hoppas det kommer mer chanser om jag inte kommer imorgon🙂

Jag haller pa att tvatta som vanligt. Alla lakan och handdukar. Kladerna tvattade jag igar. Jag trodde det var Fredag idag nar jag skulle ga fran jobbet och sa “Have a good weekend” till min chef. Det tyckte han var jatteroligt🙂

2 thoughts on “PMS monster

  1. Lina says:

    Ville du flytta?
    O det gör inget att du är ett PMS-monster. Det är vi alla ibland =)

  2. Ja det ar ju sa, det ar sant man maste sta ut med ibland😛
    Jag hade inte bestamt mig hur jag skulle gora, men det kanns bast att stanna har ett tag till..

Leave a Reply

