Trouble in paradise

Jag och Obi hade ett litet tontigt tjabb i Mandags. Eller det borjade val i Sondags egentligen. Det var verkligen inget stort. Problemet ar att vi bada ar sa OTROLIGT envisa sa vi vagrade bada att ta tag i det och prata om det istallet for att bara lata det ga. Vi har textat fram och tillbaka, men inte namnt nagot om det och det har varit lite stelt. Sa pratade vi i telefon i Tisdags kvall och det var lite awkward fortfarande. Igar sa horde jag inte av mig alls (undrar varfor hans smeknamn pa mig ar Stubborn hmmm) sa ringde han mig nar jag hade somnat. Han var sur for att jag inte hade hort av mig och jag var sur for att han inte hort av sig ๐Ÿ˜› Men iallafall, det slutade med att vi bada gapskrattade och undrade vad vi egentligen haller pa med… Sa nu var forsta “braket” avklarat. Nu drojer det forhoppningsvis 6 manader till innan vi tontar oss igen ๐Ÿ˜‰

4 thoughts on “Trouble in paradise

  1. Mamma says:

    ร„r du envis:)??? Undra vem du har รคrvt det av??

  2. Sara says:

    Skont att forsta braket ar avklarat eller hur! ๐Ÿ˜‰ Nu nar jag satt fast hemma i Sverige pga av askan sa tankte jag att man ar egentligen ratt lojlig ibland nar man brakar om smasaker. Bra att ni redde upp det! Kram kram

Leave a comment