Thank God it’s Friday

Antligen Fredag! Jag har varit sa otroligt trott de senaste dagarna sa det ska bli skont att fa sova ut i helgen. Imorgon ska Sky folket komma och fixa mina kanaler. De ringer pa morgonen och sager vilken tid de kommer. Jag skulle hellre vetat redan nu, men men, det blir ju fixat, det ar huvudsaken.

Ikvall vet jag inte vad som hander an. Jag har precis skickat ivag ett sms till Karen for att se vad hon ska hitta pa.

Nar jag och Obi borjade dejta i November lovade jag honom att sluta roka i Maj… For det forsta var jag inte nykter, for det andra trodde jag arligt talat inte att vi skulle vara tillsammans fortfarande. Han har inte slappt det och pratar om det varje dag, speciellt nu nar det borjar narma sig. Vad tankte jag? Hmm, jag tror jag maste ta ett snack med honom, jag kanner mig inte inspirerad alls till det har..

Naha, dags att ga till jobbet igen.
Ha en bra dag!

One thought on “Thank God it’s Friday

  1. Lina says:

    Det är nog lättare om man är inspirerad, o viljan finns där. Annars tror jag inte det går. Men det är bara min tro!!!

Leave a Reply

