Tidig kvall

Yep, jag  ar redan hemma. Det blir latt sa nar man umgas med smabarns-foraldrar😉

Vi har haft en jattemysig kvall. Det blev inte West Hampsted som vi hade tankt, vi hamnade i Ealing istallet. PizzaExpress saklart. Tyvarr fanns det ingen uteservering dar, men det fanns ju Prosecco iallafall🙂 Renee ar en san person som jag kan traffa hur sallan som helst, men anda kanns det som igar nar vi ses. Ikvall satt vi och pratade en massa minnen fran nar vi bodde tillsammans. Vi hade alltid sa kul i vart hus, vi var som en liten familj. Jag saknar faktiskt vart hus i Neasden ibland, gemenskapen. Kvallarna da jag, Renee och Charlotte satt uppe hela natterna antingen i Charlottes rum, koket eller tradgarden och drack billigt ackligt vin och pratade en massa skit.. Vi hade alltid varandra. Jag var mamman, Charlotte var barnet och Renee var nagonstans emellan🙂 Det var tider det…

Nu sitter jag med en kopp kaffe och ska snart ga och lagga mig faktiskt. Sky kommer ringa mig imorgon for att confirm vilken tid de ska komma. Hoppas de kommer tidigt sa det ar fardigt sen. Sen kommer min alskling pa kvallen.

Leave a Reply

