Lista

Jag hittade en lista hos Anna som jag kopierade i brist pa annat att gora.

Om dig

Namn: Pernilla
Ålder: 27
Smeknamn: Pill, Penny
Syskon: En underbar syster
Sysselsättning: Club Manager for PE Club
Bra egenskaper: kommer alltid i tid, lagar god mat, snall
Dåliga egenskaper: lite for snall ibland, svart att saga nej, envis (kan val vara bra ibland ocksa kanske)
Hårfärg: svart (forutom utvaxten)
Ögonfärg: grona
Skostorlek: 39-40

Klädsel

Vad har du på dig idag: lang svart tight (som f*n) kjol och en brun topp
Vad använder du just nu för skor: har inga skor pa mig nu, men de som anvands mest ar dessa
Favoritfärg på kläder: svart

Senaste person som

Sov i din säng: Obi
Du pratade med: Jess
Du delade en drink med: Renee
Du gick på bio med: Obi
Du gick på stan med: Hmm.. Jess?
Skällde på dig: Obi haromdagen

Senaste

Låt du hörde: Don’t think I’m not med Kandi ar just nu pa TV (kommer du ihag Lina hahaha)
Film du såg: Kommer inte ihag..
Mat du åt: Pizza
Kram: Renee
Puss: Renee
Fest: Jaadu.. Jag drack ju lite igar. Men riktig fest.. Sist jag var ute, nar Erica var har maste det varit.
Känslan: Varm
Ilska: Riktig ilska var nog pa chefen
Resa: Sverige i februari
Glädje: att Obi mar battre sa jag far traffa han idag🙂
Dröm: drommen om att jag var i Nigeria kanske? kommer inte ihag faktiskt
Boken du läste: Laser just nu The last street novel av Omar Tyree
Personen du träffade: Renee (om man inte raknar sky-mannen)
Personen du pratade i telefon med: Jess
Personen du fick sms av: Matthew
Gången du åt en 7-eleven korv: tror inte jag atit det
Gången du var utomhus: igar om jag inte raknar nar jag satt pa balkongen
Gången du sov: idag
Gången hela din familj åt middag tillsammans: nar mamma, pappa, Nettan, Thomas och Erica var har
Saken du köpte: cig

One thought on “Lista

  1. Lina says:

    Jo tack, jag kommer ihåg den =) började sjunga på den så fort jag såg det du skrivit =)

Leave a Reply

