Sadarja

Da var jag matt. Och vad god pizza det blev! Jag anvande samma deg som jag anvande till pirogerna och det blev jattebra. Nu har jag duschat och ska fixa haret. Obi piggnade till sa han kommer sen. Jag forsoker hitta nagon urringad troja eller klanning jag kan ha pa mig sa att jag far visa upp min fina solbranna och fraknar. (som han anda inte kommer marka for han ska komma “innan 9 eller 10” och da ar det morkt ute men jag far val tanda alla lampor)

Ja just det, sky mannen kom ju till slut nar han hade hittat hit. Det ar ingen som hittar hem till mig. Han satte upp en ny dish sa nu funkar det igen.

Ska gora mig vacker och sedan ta en kall ol!

Leave a Reply

