Busy day!

Jag vaknade redan klockan 7 idag. Det var valdigt onodigt tycker jag. Vid 10 gick jag till Sainsburys och handlade lite. Sen hem och stora Obi sa att han skulle vakna nan gang. Nar han val gjorde det holl jag pa att somna och da var det hans tur att stora mig. Han gick vid 14 for han skulle spela fotboll. Da plockade jag lite har hemma sen gick jag hem till Jeni. De har antligen fatt en lagenhet nu sa de flyttade igar. Nu bor hon pa gangavstand fran mig, det tar ca 20-25 minuter att ga, perfekt! Nar jag hade inspekterat lagenheten sa gick vi hem till mig igen. Jag bjod pa broccoli paj med en god sallad. (har jag namnt att jag alskar min ugn??🙂 )

Pajen blev jattegod!

Jag hann saklart med lite mys med Mini-Penny ocksa (som var Sverige kladd idag🙂 )

Jag foljde Jeni och Mini-Penny till bussen, sen tog jag hand om tvatten, diskade, dammsog och nu har jag duschat och ska inte rora mig mer idag forutom att hamta tvatten i tumlaren.

4 thoughts on “Busy day!

  1. mamma says:

    Ser gott ut! Va söt hon är lilla bäbisen!

  2. underbart god paj!oppna restaurang Pill!

Leave a Reply

