Almond and banana muffins

Shanice ar pa besok idag. Hon ska sova over sa vi har girls day and night. Hon har bakat sa goda muffins!

Jess kom hit och lamnade henne sa jag fick ringa alla samtal jag behovde ringa. Det var inte bara mobilen som blev stulen, mitt Visa kort ocksa😦 Sa jag fick polisanmala det, ringa banken och sparra kortet, ringa o2 och sparra sim+telefon. Ringa banken igen for att gora en insurance claim.. Nu ar allt gjort iallafall. Jag hoppas att det gar fort nu. Har en gammal telefon som jag far anvanda under tiden.

Nu star en broccoli paj i ugnen sa vi ska snart ata.

3 thoughts on “Almond and banana muffins

  1. mamma says:

    Hade velat vara med!!

  2. Mia says:

    Hej

    Jag gillar din blogg. Du ar sa arlig och rattfram i ditt satt. Du brukar ju namna din pojkvan Obi nastan varje dag. Har det hant nagot? Jag blir lite orolig.

Leave a Reply

