I love my baby yup yup, I love my man!

Oj vad effektiv jag har varit idag! Jag har varit jattetrott pa jobbet sa nar jag kom hem sa satte jag mig framfor laptopen och tankte att jag stannar har hela kvallen, orkar inte gora nagot alls. Men sa hade breven jag vantade pa fran polisen och o2 kommit sa jag borjade fylla i claim form. Sen tankte jag att det ar ju lika bra att jag gar till ett internetcafe och faxar det direkt, sa det ar gjort. Sen nar jag kom hem hade jag helt plotsligt en massa energi sa jag la i en maskin tvatt, baddade rent och stadade. Da blev jag hungrig sa jag borjade laga mat. Det blev Garys pasta fast utan parmesan och halloumi. Istallet la jag till lite andra saker. Mmm vad gott det blev. Extra gott var det nog for att jag inte atit riktig mat sen i Sondags da jag och Shanice at paj.

Nu har jag precis druckit en kopp kaffe och sitter och funderar pa om jag ska ta ett bett pa den dar Mars jag rakade kopa innan..

Jag och Obi var uppe alldeles for sent inatt. Klockan var over 2 nar vi gick och la oss. Han tycker inte om gras i sina drinkar forresten. Jag blandade en mojito till honom nar han kom hit for han har aldrig smakat det. Sa fragade jag om det var gott. Hans svar var: “Well, it would have been lovely, but why do you put all this grass in it”?? Errmmm, det kallas mynta och det ar det som gor en mojito…

Hmmm, jag tror det borjar bli dags for lite nya bilder. Jag har lekt alldeles for mycket med samma bilder . Snart, nar min nya telefon kommer!

2 thoughts on “I love my baby yup yup, I love my man!

  1. mamma says:

    Han måste ju lära sej att tycka om vår släktdrink:)!!

  2. londonsmile says:

    LOL haha gras i drinken jag garvar!😀

Leave a Reply

