Konstakning pa PizzaExpress

Nu var det ju ett tag sen jag ramlade sa igar var det dags igen. Jag hade varit pa toa och var pa vag tillbaka till bordet men det var visst lite halt pa golvet… Sa jag ramlade lite fint ner pa golvet och tog tag i en av servitriserna som skrek “ouch”.. Men det var ett riktigt snyggt fall maste jag saga. Tur att inte Jess sag mig..

Vi borjade i Muswell Hill dar vi at och drack gott sen akte vi vidare till Wood Green och drack lite for manga flaskor vin. Obi kom ocksa dit. Forst ville inte vakterna slappa in honom for han hade inte leg. Men sen snackade jag med vakterna och da fick han till slut komma in. Han ser nog ganska ung ut.. Jag har inte varit sa pigg idag, jag stadade ju mitt i natten eller hur Jess? 😛 Ojojoj vad jag och min kara syster skrattade igar. Vi hade ont i halsen av allt skrattande. Det var langesen jag hade sa kul!

Mitt bankkort har antligen kommit och mitt sim kort ocksa. Men o2 skickade det till min gamla adress av nagon konstig anledning. Som tur ar bor mitt ex kvar dar sa han kom hit och lamnade det.

Jag ar hungrig men orkar inte laga mat. Det skulle vara gott med en svensk pizza eller kanske en tjock grillad specialare med gurkmajonas fran oxtorget i Vaxjo….

Har ar lite bilder fran igar:

Hon ser lite uttrakad ut..

Jess snattade Obis mossa

Jag ocksa

3 thoughts on “Konstakning pa PizzaExpress

  1. mamma says:

    Du ramlade och ingen blir fövĂ„nad:))! Fina kort som vanligt, ska bli kul att trĂ€ffa obi och prata lite “förstĂ„nd” med honom! Kramar till er!!

  2. gudmor says:

    stumpandÄ! inte ditt fel att de har sÄ hala golv!!!! det Àr sÀkert micke som gjort golvet halt. va söta ni Àr pÄ korten obidobidoo ser oxÄ bra ut mÄste fÄ trÀffa honom sÄ vi kan godÀnna honom officiellt. (det blir en pÀrs för honom)

    kram

  3. gudfar says:

    Hej Gudfar hÀr!
    Jag tycker att det Àr bra att du visar vem som bestÀmmer! Keep on falling!!
    Nu ska vi rasta din förÀldrar i Helsingborg. Intressant!!!???

Leave a Reply

