Hmmmm…

Da testar vi det har.. Min kara otursfoljda syster har bett mig underhalla er lite medan hon ar borta sa jag forsoker val!
Jag ar storasyster Jess, sant kanske ar bra Att veta oxa…och sa har ser jag ut ibland (undrar om bilden visas dar jag vill??)

Antar Att jag ska skriva lite om min dag? Jag fick jattefina blommor leverarade till mig (eller grannen for jag var inte hemma) idag… Sant Gillar jag! (hoppas bilden pa blommorna syns efter denna text)
Blommorna kom I en stor kartong med en vas ocksa och mina kara barn (mest den yngsta) har recycling som deras motto sa det fick bli underhallning I nagra timmar…bra tyckte jag, tills tia ramlade ur kartongen…

Det har far racka for idag! Ar lite curious pa hur det har ser ut nar jag ar fardig…

3 thoughts on “Hmmmm…

  1. Jess says:

    Nej, bilderna kom inte alls dar jag ville!!

  2. Hahaha va duktig du var🙂 Du far fortsatta tills min iphone/laptop e tillbaka!

  3. mamma says:

    Du kunde ju ha låtsat att bilderna kom rätt:)! Fina blommor!

Leave a Reply

