Shoes

Min senaste fetish var vaskor och det holl i sig lange, men den senaste ar nog skor..

De har ar de senaste:

De har skorna har jag velat ha i minst en manad nu men min storlek har inte funnits nagonstans. Jag ALSKAR de har skorna. £20 fran New Look

De har ar mest for every day use. Riktigt skona och de ar fina ocksa. £16 fran Peacocks.

Again, comfort comes first. Men valdigt sota. Peacocks £15

Jag har letat efter en svart vaska, precis som den har, jag hittade den pa Peacocks for £12. Bargain! Jag tror Peacocks har blivit min nya favorit faktiskt.

2 thoughts on “Shoes

  1. Lina says:

    Jättefina skor. Tyckte massor om de bruna =)

  2. mamma says:

    Va mycket fint! Köpte du inte skor till mej oxså, vi brukar ju ha samma:)!!

Leave a Reply

