Ces and the city

Vilken trevlig kvall det blev till slut. Trots att bankomaten kakade upp mitt alldeles nya visa kort 😦 Oh well, det ar tur jag hade back-up. Ikvall har jag haft min forsta blinddate i blogg varlden. Jag akte till Highgate och traffade Cecilia. Vilken underbar manniska! Ces’s pojkvan Andy joinade oss efter en stund och sen kom aven min fina syster.

Nar stallet hade stangt borjade folk helt plotsligt roka inomhus. Jag kunde inte motsta..

Haha, ful bild snattad fran Ces

Jag har forsokt ladda upp en bild nu i 20 min men det funkar inte, tar det imorgon. Maste soooovaaaa

4 thoughts on “Ces and the city

  1. Miss Sunny Views says:

    Visst är det roligt att träffa blogg människor; men lagen lyder att man slänger in ett par IRL här och var när man pratar om det 🙂 bakläxa! 😛

  2. Haha tack for laxan 😉 Ja det var jattekul, det kanns som att man vet sa mycket om personen men samtidigt inget liksom. Konstigt 🙂

  3. Ces says:

    Tack för en hemskt trevlig kväll. Jag deletade inlägget med den där bilden av misstag. 😦

    När åkte vi hem egentligen? 🙂

Leave a Reply

