Sondag kvall redan

Oj vad helgen har gatt fort.. Igar var det meningen att jag skulle ga och gora mina naglar, men det blev aldrig sa. Far gora det imorgon. Obi kom hit tidigt for en gangs skull sa jag lagade Jamaican curry chicken till oss, mmmm va gott det blev! Det var forsta gangen jag lagade det men det kommer definitivt bli fler ganger.

Vid typ 20:15 bestamde vi helt plotsligt oss for att ga pa bio. Jag dushade, han duschade, jag sminkade mig och fixade haret och sa satt vi i taxin vid 20:45, inte illa! Vi akte till o2 centre pa Finchley Road och sag Robin Hood. Den var helt ok.

Jag sov jattedaligt inatt igen och vi bestamde oss for att slanga ut sangen. Sa nu sitter jag har pa en madrass pa golvet. Den har varit sonder ett tag och jag misstanker att det ar darfor jag sovit sa daligt pa senaste tiden. Jag ska kopa en ny men jag maste mata min madrass forst for jag ar lite osaker pa vad jag har for sang. Jag tror det ar en small double men som sagt, jag maste mata.

Obi ar i kyrkan nu, han var lite besviken att jag inte foljde med. Nasta vecka far jag nog folja med.. Han har tjatat lange nu.

Maste laga nagon mat men jag vet inte vad.. Har flaskfile i frysen sa det blir kanske nat med det…

2 thoughts on “Sondag kvall redan

  1. mamma says:

    Vad blev det för god mat idag?

Leave a Reply

