Pernilla “otur” Svensson

Just nar jag verkligen trodde att min otur hade vant sa hande det igen. Jag kom hem igar och skulle satta pa radion pa min sky. Men nope, “no signal is being received”. Inget funkade. Ringde SKY, satt i telefon med dem en halvtimme. Testade en massa olika saker. Men nej, det funkade inte. Jag blev saaaaa arg!

Jag och Obi hade spelat lotto och Thunderball igar sa jag sa till han att om vi vinner sa betyder det att min otur har vant. Vinner jag inte sa kommer jag vara cursed med otur resten av livet. Vi vann inte😦

Men jag blev snabbt uppmuntrad efter en stund i telefonen med min underbara. Nu ska det vanda har jag bestamt. Ingen mer otur for mig!

3 thoughts on “Pernilla “otur” Svensson

  1. mamma says:

    Självklart har det vänt nu:)!! Nu kan allt bara bli bättre!!

  2. Lina says:

    Stackars våran Pernilla!
    Men tänk så här, nu har allt otursaktigt hänt, och då blir det bara bättre!
    Håller tummarna för att turen ska vändafördig min vän!

  3. Har du fortfarande problem? Skicka ett mail i sa fall! Jag jobbade indirekt med Sky boxar tidigare och har en del hemliga koder som man kan anvanda for att fixa liknande problem. Det ar guld vart for jag tappar signalen lite titt som tatt!

Leave a Reply

