Lista

1.Vad/vem fick dig att skratta idag? – Jess, Jeni, Obi, Gary

2. Vad gjorde du 8.00 imorse? – drack kaffe

3. Vad gjorde du för 30 min sen? – bloggade

4. Vad hände dig 1993? – ingen aning. sakert en massa av ingen betydelse😉

6. Tre ord varför du sist spydde? – jag stad-ade😉

7. Vilken färg är din hårborste? – Svart

8. Vad köpte du sist? – vin

9. Vad fick du senast i present? – hmm.. kommer inte ihag faktiskt

10. Vilken färg är din dörr? –  Vit

11. Var förvarar du dina pengar? – pa banken och planboken

12. Hur var vädret igår? – varmt!

13. Vart kramades du sist? – idag gosade jag och Gary lite pa jobbet

14. Vad ser du fram emot? – min alskling som ar pa vag

15. Vad är 15? – byxmyndig

16. Vilken skostorlek har du? – 40

17. Vill du klippa dig? – Ja och det behovs verkligen..

18. Är du över 25? – Nej?😉

19. Pratar du mycket? – Ja

20. Kollar du på O.C.? – Nej

21. Har ditt namn ett ”x” i det? -Nej.

22. Känner du någon som heter Steve? – RIP Stevoooo

23. Hittar du på egna ord? – Basjidefg! haha Lina ar den enda som kommer forsta..

25. Är du en typiskt svartsjuk person? –tidigare-ja. Nu-nej

26. Vad har du för mobil? – Sony Ericsson for tillfallet tills iPhone ar tillbaka

27. Vem ringde dig sist? – Gary

28. Biter du på naglarna? – nej

29. Har du lockigt hår? – ja permanentat

30. Vilken konsert ska du på härnäst? – ingen aning. Den Jess vinner biljetter till?

31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? – .det sager vi inte har..

32. Hur många gånger har du svurit idag? – sakert alldeles for manga.

33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? – manga olika

34. Har du sett filmen ‘Donnie Darko’? – nej

35. Ska du jobba imorgon? – Nej

36. Vem sa du ”jag älskar dig” till sist? – shanice tror jag

37. Vad borde du göra nu? – vanta pa obi

38. Har du något smeknamn? – pill, pillan, pencil, penny, ninna

39. Sover du mycket? – for lite

40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? – maste val bli robin hood

41. Vad ska du göra på lördag? – ga till parken o ha pinic me obi

42. När var du ute sist? – 3 veckor sen

43. Har du gråtit idag? – Nej

44. Är du en glad person? – oftast. jag forsoker

45. Har du roligt nu? – ja

46. Vad äter du helst? – svensk pizzzzzzaaaaaa

47. Vem var du med sist? – Gary

48. Vad heter din mamma? – Carola

49. Vad är hela ditt namn? – Cecilia Anette Pernilla Svensson

50. Tycker du om någon just nu? – manga!

One thought on “Lista

  1. Lina says:

    Haha,vilken rolig. Denna ska jag faktiskt kopiera. Just bara för basjidefg och så ska jag skriva mitt. Fast det är ju inte påhittat =(

Leave a Reply

