Sommar!

Ja den har helgen har vadret varit helt underbart! Igar skulle jag och Obi gatt till parken vid sjon men han vaknade klockan 7  pa morgonen med jattehog feber. Hela hans kropp var helt kokhet verkligen. Sa vi var hemma hela dagen, han sov mest stackaren, nar han inte hostade saklart.

Idag ville jag verkligen komma ut sa nar Obi akte hem sa tog jag en promenad till parken. Har ar lite bilder:

Sahar fint ar det nar man kommer in i parken. Vackert! Ser ni Wembley?

Nar jag hade gatt runt ett tag hittade jag den har banken dar jag satte mig i solen

Utsikten var inte helt fel.. Jag var valdigt frestad att hoppa i vattnet.

Jag har blivit valdigt solbrand fast det syns inte riktigt har. Men Oj vad varmt det var..

Jag kopte en Calippo pa vag hem. Brukade inte de vara goda? Usch va sot o klibbig den var. Den svalkade ju inte alls..

Naha nu ska jag laga lite mat!

2 thoughts on “Sommar!

  1. Mamma says:

    Vilka fina sommarkort! Ligger det närma ditt?

Leave a Reply

