Home sweet home

Jag tog mig hem till slut. Var hemma lite efter 22. Vi har gjort… hmmm, ingenting vettigt alls. Natalie plattade mitt har, det blev jattebra faktiskt. Ska nog borja platta det igen.

Jag ar otroligt glad att det ar bank holiday imorgon! Det blir en hemma-dag med stad, tvatt och matlagning. Ghanaiansk bean and beef stew med cassava, ar sa sugen pa det!

Obi textade mig inatt vid 12 ungefar och sa att han hade hamnat pa ett brollop. Tre timmar senare svarade jag och fragade om han var kvar dar. Jag fick inget svar sa jafg antog att han sov. Ytterligare tre timmar senare (6.07 for att vara exakt) sa textade jag honom igen och sa ” I didn’t go to a wedding babes”. Hmmm, lite forvirrad. Jag vet inte vad jag tankte…

Gardagen var iallafall lyckad! Jag och Jess akte hem till Cicci och Andy dar vi drack nagra flaskor vin. Sen vidare till PizzaExpress och sen Slug and Lettuce. Jag kom till Karen vid ca halv elva och det blev som sagt en laaaaaaaaaaaaaang natt.

Jag ser fram emot en lang sovmorgon imorgon!

Leave a Reply

