Alldeles for mycket..

Nu har jag bakat klart. Problemet ar att jag har ingen plats I frysen for alla dessa grotbullar.. Jag far ta med mig till jobbet imorgon och ge bort till Gary och monika. Min stew blev riktigt god! Det ser kanske inte sa aptitligt ut men det ar det! Den innehaller notkott, black eye beans, ingefara, farsk chilli, vitlok, vitkal och en massa massa farska tomater. Detta var vad jag mer eller mindre levde pa I Ghana. Men hur jag an forsoker sa kommer jag inte I narheten av hur det smakade nar jag satt I mitt ex mammas tradgard I Ghana med en massa plantain trad overallt och at mummy doris’s beanstew.. Langtan…

2 thoughts on “Alldeles for mycket..

  1. Anna says:

    Åh, bullarna ser helt otroligt goda ut, recept please!

Leave a Reply

