Droger i London

Nagot som fortfarande forvanar mig har i London efter alla dessa ar ar hur vanligt och accepterat det ar med droger. Att ta en spliff efter jobbet ar som att ta en cigarett ungefar. For mig som kommer fran lilla Vaxjo var det nagot jag verkligen reagerade pa nar jag flyttade hit. Jag glommer aldrig nar jag satt i en taxi efter en utekvall med en kompis och hon tog fram kokain och sniffade det.. Forst blev jag lite radd faktiskt och undrade hur hon skulle bli efter att ha tagit det. Men sen visade det sig att alla utom jag hade tydligen tagit en massa pa restaurangen vi var pa tidigare. Detta var alltsa nar vi var ute med jobbet (mitt forsta jobb), sa det inkluderade chefen.. Jag blev verkligen jatteforvanad.

Visst finns det droger i Vaxjo men det enda jag kommit i kontakt med dar ar hash.

Jag ar arligt talat glad att jag ar en liten fegis som inte vagar mig pa droger… Jag har sett alldeles for nara hur folk blir och vilka skulder de satter sig i, p.g.a drogerna.

Nej tack!

5 thoughts on “Droger i London

  1. Bra attityd! Jag ar typ den enda jag kanner som flyttat till London och inte provat droger, jag har aldrig rort hash ens.

  2. Ces says:

    Ja blir inte förvånad längre. Det är jätte vanligt på arbetsplatser, speciellt där folk jobbar långa pass som barstaff, chefer och egna företagare. Kokain finns överallt, tyvärr.

  3. Robert says:

    Inte så dumt att komma från lilla Växjö ändå! =)

  4. Lina says:

    Men herregud, kokain!
    Det är bra Pernilla, börja inte med sån skit!
    Knark är knark oavsett vart man bor!

Leave a Reply

