Sjuk?

Jag  ar verkligen inte pigg idag. Ont i halsen, fryser, ont i huvudet, hostar… Jag hoppas att det ar for att jag ar trott och att det forsvinner tills imorgon. Sant har har jag inte tid med, mamma kommer ikvall, Sha fyller ar imorgon och pappa kommer pa lordag. Daremellan hoppas jag hinna traffa min kara pojkvan som jag inte traffat pa en och en halv vecka..

Jag har tagit tva ibuprofen nu sa nar de har verkat ska jag fixa nagot att ata och sen krypa ner i sangen.

One thought on “Sjuk?

  1. Robert says:

    Säg till honom att han ska passa upp på dig ordentligt!

Leave a Reply

