Whitstable

Det gar ganska bra for foretaget jag jobbar pa just nu. Vi har nya, stora klienter och aven gamla stora klienter som kommer tillbaka. Vara chefer ville tacka oss alla for jobbet vi lagger ner sa nu ar det bestamt att vi ska aka till Whitstable! Som jag sakert tidigare namnt sa jobbar jag pa ett valdigt litet foretag. Forutom cheferna ar vi fyra personer som jobbar heltid och tva som jobbar halvtid. Tyvarr foljer inte alla med men jag, Gary, Monika och Laila ska bo i det har huset: (cheferna kommer bo i annat hus med sin dotter)

Det ligger 50 yards fran havet, vi far alla egna sovrum med ensuite badrum, stort kok, 2 vardagsrum…
Har finns lite mer bilder

Vi aker torsdagen den 22a Juli och kommer tillbaka lordagen den 24e. Jag langtar verkligen! For det forsta vill jag verkligen till havet, for det andra har jag inte varit nagon annanstans i England an London. (och Essex saklart😉 )

One thought on “Whitstable

  1. Lina says:

    Det låter ju helt underbart Pernilla =)
    Gud va kul!!

Leave a Reply

