Before and after…

Pa vag fran jobbet idag var vadret helt underbart, varmt och skont. Jag satt pa balkongen ett tag och njot av vadret. Da hade jag endast en kortarmad troja pa mig och det var inte ens sol pa balkongen.

Det kandes som sommar!

Nu, nagra timmar senare sitter jag under tacket med hoodie pa mig och fryser anda..

Ja, tro det eller ej, det ar samma person pa bilderna. Lite smink och solsken gor mycket!

Allvarligt, ar det bara jag som tycker det har vadret ar helt messed up? Hur ska man kla sig liksom?

Leave a Reply

