Not gon’ lie

Aven om jag forsoker dolja det sa ar det nog tydligt att nagot ar fel.. Hade jag vetat vad det var for fel hade jag hanterat det mycket battre. Men nagot ar inte ratt. Som jag tidigare sa pa FB “I’d rather be hurt by the truth than protected by a lie”..

To make a long story short, nat star inte ratt till med mig och Obi. Den senaste veckan har jag hort fran honom 2 ggr . De forsta dagarna gick jag in i min egen varld och oroade mig. Idag fick jag nog och behovde verkligen rad, sa jag pratade som sagt med Lina, sen aven med Jess. Det varsta ar att jag VET VERKLIGEN INTE VAD SOM HANDER. Jag ar sa javla envis sa jag vagrar hora av mig innan han gor det..  Men inget hander. Jag forstar inte vad som hande liksom? Allt var ju sa bra.. Jag forsoker komma pa vad jag kan ha gjort fel, men arligt talat kommer jag inte pa nagot..

Nej jag mar inte bra just nu. Kanske borde jag swollow my pride och hora av mig.. Och nu gjorde jag det…..

6 thoughts on “Not gon’ lie

  1. Tank inte att det ar du som har gjort nagot fel!

    Det ar skitjobbigt nar det kanns som om det ar en fnurra pa traden, men som du sager sa brukar det ju vara bast att ta tjuren i hornen och prata om det pa ett eller annat vis.

    Kom ihag att du fortjanar respekt och trygghet, och gor det du maste gora for att fa det.

    Jag onskar dig verkligen all lycka till, jag hoppas det loser sig for er bada!

    Kram

  2. L says:

    Det behöver ju faktiskt inte vara du. Han kanske har something goin on. Män kan vara svåra. Konstiga. Precis allt. Jag har svårt att haja hur någonting kan vara så bra och andra dagen så dåligt.. Men dom är män..

  3. Mamma says:

    Tänker på dej stumpan!! Många kramar till dej!!!! Love you!

  4. Robert says:

    Tråkigt! Hoppas det löser sig!

  5. Anna says:

    Hoppas det ordnar sig gumman. Det gör det säkert🙂 Kram!

Leave a Reply

