Tack!

Tack till dig min fina Lina som alltid lyssnar pa mig nar jag har en massa issues! Du far mig alltid att ma battre och jag ar sa tacksam for det! Det spelar ingen roll hur sallan vi ses, du har alltid funnits dar for mig. Jag kan alltid vanda mig till dig och som du vet gor jag det😉

Tack an en gang!

Bild fran var student, va fina vi ar haha.

Ta vara pa era vanner, de vaxer inte pa trad!

One thought on “Tack!

  1. Lina says:

    Va gullig du är Pernilla!
    Jag är ledsen att vi inte setts på så länge. Men snart så, då ses vi igen =)
    Jag vet vart du finns och du vet vart jag finns!
    Det är det vänner är till för!
    Hoppas det löser sig!
    Thinking about U=)
    Kram
    Men bilden är fortfarande hemsk!!!

Leave a Reply

