Anger..

Japp, sa kanner jag. Jag ar sa otroligt arg fortfarande. Och jag forstar absolut ingenting.

Jag ska skicka ett mail till honom och saga precis vad jag tycker. Jag behover det avslutet.

Hur f*n kan man ga fran att allt var perfekt till att sen bara sluta hora av sig?  Helt sjukt..

Det ar skont att jag ar arg pa ett satt, det ar lattare att hantera an att vara ledsen. Fast det kommer nog ocksa nagon gang….

Tack an en gang for alla fina kommentarer bade har och pa FB. Jag har varit lite dalig pa att svara, men det kommer.

Och speciellt tack till Lina! Du ar verkligen en underbar van! Och min alskade syster saklart!

2 thoughts on “Anger..

  1. Lina says:

    Hoppas allt löser sig till det bästa!!

  2. Tessan says:

    Hej

    Men gud vad är det som har hänt? Från världens underbaraste pojkvän till detta… Verkar ju otroligt omoget att inte höra av sig. Hur länge har du känt den här killen? Men jag tycker att du är värd en bättre kille. There are plenty more fish and all that. Tack för en superblogg. Lycka Till!

Leave a Reply

