Alldeles for sen lunch

Klockan 3 tog jag lunch idag. Det blir sa om man rakar radera ett excel document med info fran ett ar tillbaka. Himla onodigt… šŸ˜¦ sitter I tradgarden med en kaffe nu. Ska val snart ga upp igen och fortsatta.

Usch vad jag ar trott idag, somnade inte forrans efter 2 inatt.

Skickade mailet igar forresten. Jag hade planerat att halla det pa en mogen niva och det gick ganska bra. Forutom den sista meningen hehe. Jag skrev “oh, and by the way. You’ve always said u wanted to go to drama classes. Trust me, it’s not necessary. For someone to fake a relationship for 8 months like u did, it takes serious acting skills! Well done! ”

Jag Kunde inte hjalpa det šŸ™‚ jag forvantar mig inget svar, men det var mitt dear john!

3 thoughts on “Alldeles for sen lunch

  1. Lina says:

    Det tyckte jag var skitbra skrivet =)

  2. Skams inte for det, var ju bra skrivet! Nog ar det bra att halla saker pa en vuxen niva men ibland maste man bara fa ut det.

  3. Gudmor says:

    Bra skrivet Pill kram

Leave a Reply

