Pinsamt!

Det blev lite pinsamt idag pa jobbet. Vi har en pdq maskin for att ta betalningar av medlemmar. Igar ringde de fran HSBC och sa att de skulle skicka nagon for att installera den men de skulle ringa nagra dagar innan. Helt plotsligt idag ringde en forvirrad man och sa att han inte hittade vart kontor. Nar jag val kom fram till vem han var och han ville gav jag han directions.

Efter nagra minuter kom han sa vi gick till det andra kontoret dar maskinen ar. Det var en valdigt stilig man, precis i min smak 😉 Iallafall, vi var i det andra kontoret dar alla sitter forutom jag och han holl pa och koppla in maskinen, jag stod bredvid och kollade vad han gjorde. Sen helt plotsligt borjar han flirta med mig, pa ett valdigt tydligt satt.. Ni som kanner mig,vet hur latt jag rodnar och jag blir inte lite rod i ansiktet haha. Hade det varit nagon annanstans hade det varit en helt annan sak. Men det har var precis framfor min chef, Monika och Shafi.. Jag horde hur min chef och Monika borjade fnittra och jag kunde inte halla mig. Jag var tvungen att ga till mitt kontor. Sen kom han och letade efter mig for han skulle visa mig hur den funkar. Darinne satt alla och flinade mot mig och jag blev alldeles rod igen. Men han sa inget mer sen, kanske for att jag sprang ivag? 😉

Jaja, sa kan det ga. Det kommer jag nog fa hora lange…

But hey, at least I still got it 🙂

2 thoughts on “Pinsamt!

  1. Mamma says:

    Härligt med folk som rodnar tycker jag! Inte lika kul när man är den som gör det!!!

  2. Lina says:

    Gud va roligt =)
    Klart att du fortfarande har det =)
    Skitsnygg!

Leave a Reply

