Telefonko..

Vilket sloseri med tid!!! Forsoker fa tag pa sky sa de kan komma och fixa det IGEN.. Vantat I 23 minuter redan. Jag kan tanka mig roligare saker att gora pa min lunch!

Min kompis var hemma hos mig igar och Han skulle hjalpa mig flytta dishen. Problemet var att det fanns ingen stege. Men Han hittade en pallet (vad heter det pa svenska?) som Han stallde mot husvaggen. Sen klattrade Han upp och lyckades vanda den men sen ramlade Han :p fast jag tvingade upp Han en gang till.. Men det hjalpte inte tyvarr. Tredje gangen jag maste ringa sa Dom skickar hem nagon, pa mindre an ett ar!

One thought on “Telefonko..

  1. Lina says:

    Då händer det ju i alla fall lite grejer hos dig =)

Leave a Reply

