A whole lot of crap..

Ju fler ggr jag laser mailet desto argare blir jag. Det Finns ingen forklaring, ingenting… Sa har avslutade Han det:

You will always be in my heart babes and i am really jealous of that man that you would come next in your life as he would be spoilt with unending joy, laughter and happiness which you did spoil me with.You will always be the best there is, the best there was and will still remain the best there would ever be in my life.

I am sorry babes. Miss you plenty x x

Bs kallar jag det… Jag kommer aldrig forsta vad som hande men jag maste forsoka slappa det nu! Jag mar inte battre av att alta fram och tillbaka. I guess it just wasn’t meant to be! Aven om jag faktiskt trodde Han var “the one”.

Oh well, jag ska (forsoka) sluta tjata om det har nu!

7 thoughts on “A whole lot of crap..

  1. Mia says:

    Ja, jag tycker det verkar som han ber om ursäkt för någonting som du inte vet om. Jag vill inte vara negativ, men det luktar misstänkt lång väg. Good riddance säger jag. Jag förstår att du är ledsen och arg att inte veta exakt vad som har hänt, men jag tror att det är bäst om du försöker glömma.Han var uppenbarligen inte “the one”. Synd. Men man lär sig så länge man lever som min gamla farmor alltid sa. Lycka Till!

  2. Jag tycker du far tjata sa ycket du vill, man maste fa ur sig sant har och det kan ta tid. HUvudsaken du bara gor saker du mar bra av, sa nar du mar daligt av tjatandet sa ar det dags att sluta. Men till dess, keep it coming!

    Han ar ju uppenbarligen inte nagot support och da ar det ju bra att du anvander vad annat som finns runt omkring.

    Kram

  3. Lina says:

    Pernilla gumman, tjata på så mycket du vill. Det är ju din blogg dessutom =)

  4. Bella says:

    han verkar vara en bloody idiot!
    🙂 get back on the wagon girl!!!!

  5. Miss Sunny Views says:

    Usch vilken situation, jag tror du maste na ett stadie nar du kan bara acceptera och ga vidare mot nagot annat och lata det vara som det ar. Det kanske ar bra att tjata och vanda ut och in pa allting och bloggen ar ett ganska bra stalle att gor det pa?
    lycka till. stor kram!

Leave a Reply

