Cheer up penny!

Na, jag har inte tid med sant depp.. Jag ska tanka positivt! (annars blir pappa arg)

– ikvall ska jag pa date med Jess och nico.

– det har regnat pa morgonen sa det ar inte lika kvavt ute

– payday imorgon

– pa fredag ska jag till puben med Karen och Keith och kolla pa Ghana matchen

– trots drommen har jag sovit bra inatt och kanner mig faktiskt utvilad

– snart tittar pernilla junior ut

– det blir en resa till eskilstuna I host for att halsa pa mina fina vanner

– pa torsdag har jag min review vilket forhoppningsvis leder till loneforhojning

Det Finns ju mycket bra I mitt liv. Jag har varldens basta familj och vanner. Battre att forsoka fokusera pa det.

3 thoughts on “Cheer up penny!

  1. Du ar duktig som kampar pa! Situationen du sitter i ar langt ifran latt sa jag tycker du ska vara stolt over dig sjalv.

    Kraaam

  2. Mamma says:

    Bra tänkt, fokusera på det positiva:)!!! Kram!!!

  3. Lina says:

    Allas favoritPernilla, du gör helt rätt som försöker fokusera på det bra!
    Förstår att det är svårt men du kämpar på som en riktig kämpe =)
    Vet du en hemsk sak, godiset har inte kommit än! Alltså det är ju inte hemskt, men posten slöar verkligen!!

Leave a Reply

