Me and my ex

Kan man vara van med ett ex? For ett tag sen tvekade jag, men nu vet jag att det gar. Jag och mitt ex hade verkligen inget bra forhallande. Men de senaste manaderna har vi blivit jattebra vanner och Han ar aven den jag pratat allra mest med om allt det har med obi. Han ar en av de personerna som kanner mig allra bast. Tack vare det forsoker Han alltid muntra upp mig nar nagot ar fel. Idag ringde Han mig pa lunchen och markte direkt att nagot inte var ratt. Vi pratade en Lang stund och jag kande mig battre. Som gradde pa moset bestallde Han super mario till min ds at mig som kommer om nagra dagar.

Hade nagon sagt till mig for ett ar sen att jag idag skulle komma med mina karleks-problem till honom, hade jag skrattat dom rakt upp I ansiktet!

One thought on “Me and my ex

  1. Lina says:

    Va bra Pernilla. Good for you =)

Leave a Reply

