Hur gick det da?

Ja.. Det var tydligen inte min riktiga review det har. Detta var mer for att touch base. Se hur jag kanner och aven en chans for dem att beratta for mig hur det gar for foretaget. Min riktiga review (med min efterlangtade loneforhojning) ska jag ha om tva manader.

Men de ar nojda med mig. Jag har blivit battre pa att delegera vilket de sa till mig sist att jag maste forbattra. For forsta gangen pa lange har jag ett team som funkar bra och det marker de pa mig ocksa tydligen. Jag ar fortfarande den i foretaget som ar bast pa time-keeping. Forra aret var ett problem att jag hade for mycket sickdays men det var bra nu. Sa ja, de ar nojda. Jag ar ocksa nojd, men kommer bli annu nojdare nar jag far mer lon..

Edit: Anledningen att jag tjatar om lonen sa ar att jag inte fatt loneforhojning pa ett och ett halvt ar for det gick sa daligt for foretaget sist. Men det gor inte det langre sa nu ar det verkligen dags tycker jag!

Leave a Reply

