Nytta och noje

Idag efter jobbet akte jag direkt till Kilburn for att betala en holding deposit pa lagenheten till Nico. Nar jag val var dar sa tankte jag att jag skulle leta efter en maxi dress som jag fatt for mig att jag ska ha. Jag hittade ingen bra, de var alla for korta. Halla, sa lang ar jag faktiskt inte! Daremot hittade jag en annan jattefin klanning! Tankte ha den pa mig imorgon nar vi gar och kollar pa matchen sa jag visar da.

Nu ar lagenheten Nicos pa riktigt iallafall 🙂 Vi var lite oroliga eftersom att en annan tjej skulle flytta in i den idag egentligen. Men min snalla landlord kunde inte saga nej till oss sa den andra tjejen fick ta en annan lagenhet istallet. Det verkar som att hon kommer till London pa Sondag kvall och flyttar in pa Mandag! Sen borjar jobba pa Tisdag. Det ar snabba ryck verkligen. Jag tycker det ska bli otroligt kul att ha Nico som granne 🙂 Men framfor allt ar jag glad for Jessicas skull, hennes allra basta van flyttar till samma stad som henne. Och man sag verkligen hur glad hon var! Awwww min underbara syster 🙂

Leave a Reply

