Tequila, not for me!

Oj vilken kvall, igen.

Ghana forlorade ju tyvarr. Men de kom valdigt langt anda och de har verkligen spelat bra! Kvallen borjade med att jag, Karen och Keith var pa puben. Sen traffade vi pa Vincent och hans date som ocksa joinade oss. Sen ringde Michael sa aven han och hans kompis kom dit. Karen gick vid 10 for hon skulle hamta sin dotter pa scouterna. Men vi stannade kvar ganska lange.

Efter ett tag gick jag, Keith, Michael och hans kompis (har glomt vad han hette) vidare till nan jamaicansk klubb. Dar blev det lite dans och lite mer tequila. Usch, det ska jag halla mig borta fran.

Keith ar en kille som jag typ var tillsammans med innan jag traffade Obi. Igar satt han och bedyrade sin karlek for mig.. Hmm.. Michael blev inte glad, da han tydligen ar intresserad av mig. Oh well, inte mitt problem 😛 Men det blev lite onodigt tjabb mellan dom.

Det var iallafall en bra kvall, trots att det tagit mig ett tag att aterhamta mig 🙂


Leave a Reply

