Comfort food

For forsta gangen I ar: jordgubbar med graddmjolk och socker.

6 thoughts on “Comfort food

  1. Eva Loven says:

    Det som är sååååå gott,jag har redan ätit det så mycket i år att jag tappat räkningen:)

    • Namen Eva va forvanad jag blir att du kommenterar 🙂 va kul! Hoppas allt ar bra med dig och magen!

      • Eva Loven says:

        Du vet hur dålig jag är på datorer,visste nog inte redigt hur man kommenterar,men nu vet jag:)så räkna med fler kommentarer.
        Tycker det är kul att gå in och läsa vad du har för dig, för det mesta är det kul iallafall tråkigt med Obi dock:(.
        Men bättre han visade nu vem han verkligen var så du kan gå vidare.
        KRAM

      • haha ja jag ar fortfarande imponerad av att du har facebook och till och med kommenterar har 😉 herregud jag kommer ihag nar jag fick hjalpa dig att ga in pa hotmail 😉 ja det ar trakigt med Obi.. men som du sager, det ar skont att det inte gick langre… Kram!

  2. Lina says:

    Det är så gott. Igår åt vi det med riktig grädde. Gud så gott!

  3. Ja det ar saaa gott! Svenska jordgubbar hade varit annu godare!

Leave a Reply

