Ny vecka, nya tag

Usch vilken natt. Kunde verkligen inte sova. Klockan var over 2 nar jag val somnade men sen vaknade jag vid halv 6. Konstigt nog kanner jag mig inte trott. Kanske kommer senare.

Jag har tankt ga fran jobbet vid 3 idag, Nico flyttar ju in idag woohoo! Da hinner jag traffa Tia lite ocksa innan de aker hem.

Vi far se vad den har veckan bjuder pa, jag har inte sa mycket planerat an. Egentligen skulle jag och Jess gatt till jazz klubben ikvall och lyssnat pa Soweto Kinch men det far bli nan annan gang.

Naha, nu ar det dags att rora mig mot jobbet.

Ha en bra dag!

4 thoughts on “Ny vecka, nya tag

  1. Lina says:

    Ha en bra dag min vän =)

  2. gudmor says:

    Ha en bra dag du med stumpan. Jag är på jobbet, det är jättelugnt, nästan lite drygt, Men snart ligger jag i min solstol, det fläktar lite i håret, 25 gr i vattnet och min man kommer hem och servera mig en god fruktjuice. Guuuuuuuuuuuuuuu va bra jag ha det🙂 kram

Leave a Reply

