Massa babbel…

For ca en och en halv timme sen sa jag till min chef att databasen jag behover inte funkar, nagot ar fel och det har varit det hela morgonen. Jag sitter fortfarande har och vantar pa att nagot ska goras. Kan inte gora nagot utan att komma at den. Sa otroligt irriterande. Da far jag val blogga istallet.
Jag tror jag ska aka till Edgware och gora mina naglar efter jobbet. Hoppas att det blir bra pa forsta forsoket denna gangen.
Min fina Lina hade BF i Mandags men an sa lange har Pernilla Junior inte tittat ut. Eller nar jag tanker efter, Lina har varit valdigt tyst pa FB sen igar.. Hmm..

2 thoughts on “Massa babbel…

  1. Lina says:

    Nu hälsar jag på =)
    Ingen bebis…

Leave a Reply

