Indecisive

Min forsta tanke nar jag vaknade idag var att stalla in min date. Jag kande mig sa trott och ville helst bara vara hemma ikvall.. Men nu vet jag inte hur jag ska gora. Ska jag stalla in maste jag gora det snart. Men samtidigt vet jag att jag har valdigt roligt med killen i fraga.

What to do, what to do???

One thought on “Indecisive

  1. Tycker du ska ga pa date, annars finns ju risken att du angrar dig. Sen brukar sant dar kunna bli kul och det ar inget som sager att du maste vara ute hur lange som helst!

    Ha det toppen🙂

Leave a Reply

