Dalig dag. Och natt.

Igar nar jag var pa vag hem sa var jag sa himla dum och tog fram Obi’s mail och laste det igen. Egentligen borde jag radera det for jag blir sa effing emotional nar jag laser det. Men jag kan inte gora det, inte an…

Jag var verkligen jattetrott nar jag kom hem men vad jag an gjorde kunde jag inte sova. Det blev nog totalt 3 timmar somn inatt. Mycket tankar.. Var inte alls speciellt glad eller pigg nar jag var tvungen att stiga upp. Min dag var inte speciellt bra med andra ord. Daligt humor, trott och onodiga, trakiga tankar.

Jag ska halla mig uppe sa lange jag kan och sen forhoppningsvis sova ordentligt inatt. Imorgon hoppas jag pa en battre dag!

One thought on “Dalig dag. Och natt.

  1. gudmor says:

    Stor kram till dig

Leave a Reply

