It hurts…

Hur lange ska jag kanna sahar? Jag saknar Obi sa otroligt mycket.. Var allt det har verkligen ett spel? Jag har sa svart att tro pa det. Det var de sma sakerna som verkligen betydde nat. Gester, ord, handlingar.. Jag har lyckats halla mig fran att hora av mig och sa ska det fortsatta trots att det finns sa mycket jag skulle vilja saga. Det gar i vagor. Arg, ledsen, forvirrad. Jag vill inte kanna sahar mer. Jag vill inte jamfora alla med honom. Jag vill dra tillbaka tiden. Onskar att det aldrig hant, att jag aldrig traffade han. Att jag kunde bara radera honom fran mitt minne..


6 thoughts on “It hurts…

  1. Eva Loven says:

    Tycker så synd om dig,inte hjälper det att säga att tiden läker alla sår heller för det känns ju verkligen inte så just nu.
    Kram!

  2. Lina says:

    Men usch Pernilla. Jag finns här. Ring när du vill om du behöver prata!

  3. gudmor says:

    Stumpan lilla,, du behöver komma hit så mor, jag och alla di andra kan pigga upp dig lite,, kram

Leave a Reply

