Sovmorgon

Idag sov jag lange och det behovdes!

Kvallen igar var lyckad. Forutom en galen sjukskoterska som hette Otto och jobbar pa St Marys hospital. Han sprang efter oss och sa sag han i min hand att i slutet av 2011 kommer jag vara otroligt lycklig. Det var langt dit tyckte jag.

Iallafall sa borjade vi i West Hampstead och sen akte vi vidare till Cricklewood. Vi var hemma vid 2 ungefar sa det var inte sa sent.

Idag vet jag inte vad som hander annu. Har lite olika options sa vi far se vad jag bestammer mig for. Forst ska jag iallafall tvatta och stada.

One thought on “Sovmorgon

  1. Mamma says:

    Ha en bra dag!!! Kram!!!

Leave a Reply

