Det var den helgen

Efter att jag varit vaken hela lordagnatten gick jag och la mig vid halv nio igar pa morgonen. Sov till tva sen. Jag ar for gammal for sant nu kanner jag, fortfarande helt slut..

Pa eftermiddagen kom Adnan for att fixa lite med min laptop. Sen blev jag bjuden pa middag hos nico🙂 skont att slippa laga mat!

Star nu och vantar pa taget. Det ar lite kaos har, tydligen har det brunnit nagonstans I elstree. Det finns ingen personal pa stationen sa folk springer runt som galningar.. Nar jag forst kom hit var alla mina tag cancelled men nu verkar det som ett tag kommer ga om tio minuter. Fingers crossed!

Det blir en kort vecka pa jobbet, tre och en halv dag. Sen whitstable. Hoppas vi far fint vader!

Leave a Reply

