Part two..

Jag och Laila akte fran Whitstable vid ca 13 och var hemma 15 sa det var inte sa farligt. Kom hem och det forsta jag gjorde var att ringa Sky for var det ar nat fel med telefonen och internet.. Det ar fortfarande inte fixat men imorgon hoppas jag det blir lost.

Hade lite olika options for kvallen och efter att ha sovit en stund bestamde jag mig for att aka till Karen. Dar var det bbq och en massa folk. Jerome (killen jag var ute med for nagra veckor sen) skulle komma och hamta mig vid 12 sa skulle vi gatt vidare nagon annanstans men det slutade med att han kom in till Karen och vi stannade till klockan 3. Nar vi var i bilen sa ringde Jess och Jerome tog telefonen och hon lyckades saklart vara elak mot stackaren 😉 Vi stannade uppe till halv 6 pa morgonen sen blev det nagra timmars somn iallafall.

I sondags akte jag till Kilburn for att forsoka fa min telefon fixad och aven gora mina naglar. Telefonen blev inte fixad forrans idag men nu har jag en skarm utan sprickor sa det var vart vantan!

Lite mer bilder.

Nat posar vid grillen

Tee & Lemar ater jerk chicken och varmer sig under min jacka

Moi, Karen & Nat

Arrrggghh mitt internet ar alldeles for langsamt sa det far racka sa!

Leave a Reply

