The Way to a womans heart?

Igar fick “K” (long story… ) nagot konstigt ryck och bestamde sig for att aka till Ikea och kopa paslakan-set till mig. Fraga mig inte varfor, men man ar lite konstiga.. Jag sa att jag ville ha nagot i morka farger med rander. Han sa att han ska valja, “and I better not complain”. Forst borja han med att klaga pa att kon var sa lang sen var det traffic jam pa A406 for att komma hit. Men hellooo, det var hans crazy idea.. Oh well, han kom hit och packade upp och det forsta jag sa:

– Errmm, this isn’t striped…

Koper man sana har saker till en tjej kan de val iallafall vara blommiga eller rosa eller sa?😛

Haha han fick varsta anfallet.. Jag tyckte inte de var sa fina igar men nu nar jag baddat tycker jag nog de ar helt ok. Valdigt mjuka iallafall🙂

Men till saken.. Jag blir nog gladare for ett paslakan-set an en bukett blommor for jag har nagon konstig karlek till paslakan. Om vagen till en mans hjarta gar genom magen gar nog vagen till mitt hjarta genom paslakan🙂

One thought on “The Way to a womans heart?

  1. Lina says:

    Dom var ju jättefina =) Rosa är alldeles för överskattat Pernilla. Rutigt, mycket finare, verkligen!!!

Leave a Reply

