Busy busy

Ja det ar fortfarande mycket som hander. Idag ar forsta dagen pa lange som jag lamnade jobbet vid 5 utan nagra planer for kvallen. Forst tyckte jag det skulle bli skont men nu ar jag uttrakad. Vantar pa att Nico kommer hem sa ska vi roka lite shisha iallafall.

Igar kom Michael hit for att overfora ca 3400 latar till min laptop. Antligen lite ny musik! Han ar en sa otroligt snall kille och en bra man. En san man som ar lite for trakig for mig. For snall. Tyvarr trottnar jag pa sant, jag behover lite action i mitt liv haha.

Har lite semester inbokad med. Inte nasta vecka men veckan efter ska jag vara ledig en vecka. Mamma, pappa, Nettan och Thomas kommer till London och vi ska aka ivag nagonstans. Vart vet vi inte an men vi vill till havet iallafall. Inom England da alltsa. Nagon som har nagra tips?

One thought on “Busy busy

  1. Lina says:

    Jag har hört att Brighton ska vara jättefint!

Leave a Reply

