Sunday

Och sa var det Sondag kvall redan. Tiden gar fort.. Jag gillar verkligen Sondagar. Det ar min hemma-dag da jag stadar, tvattar och har TV maraton.

Har en potatisgratang i ugnen som jag ska ata med kassler och lite gronsaker. Nu har min frys blivit fylld av en massa svensk mat igen, da ar ordningen aterstalld.

Forresten rakade jag lock myself out i Fredags. Tur att en snall man klattrade upp pa balkongen och slappte in mig igen haha. Klant klant klant.. Inte latt att vara jag.

One thought on “Sunday

  1. Gudmor says:

    Jag tror att det var micke som låste dig ute, du är ingen klant ,, kram

Leave a Reply

