Off my chest.

Nar jag traffade Obi sa dejtade jag nagra olika killar. Inget var seriost. Nar jag och Obi blev seriosa sa tog jag “the easy way out”. Istallet for att vara arlig sa tog jag bort dom fran FB och slutade hora av mig. Ett par manader senare visade det sig att Obi och en av de killarna jag hade dejtat “A” var kompisar.. Jag och Obi hade lite issues nar jag fick reda pa det men det ar en annan historia.Jag fick aldrig riktigt svar pa om A visste om oss eller hur det egentligen var med det..

Iallafall, nar det tog slut mellan mig och Obi addade jag A pa fb igen. Mest var det nog for att javlas med Obi (yep, moget, I know..). Vi har inte pratat mycket sen dess. Han hade en bild pa mig och han pa sin fb som jag kommenterade, det var det enda. Sen borjade vi chatta lite da och da, mest hur ar det och sa. Men igar kvall sa var det annorlunda. Vi borjade snacka om helgen och sa, sen helt plotsligt sa han ” I still can’t believe u deleted me off fb. And it was cause u had a boyfriend, who turned out to be my friend”

Vi pratade en massa om det som hant. Jag fick svar pa fragor som jag undrat over lange och det fick aven han.

Idag fortsatte vi prata om det som hant och vi kom bada overens om en sak: det kanns sa oerhort mycket battre nu nar vi fatt ut saker vi ville saga. Nu kanns det mycket mycket battre mellan oss, stelheten ar borta och vi kan vara kompisar igen.

Jag har faktiskt manga ggr tankt pa han. Undrat hur han har det och saknat alla hans kommentarer pa fb och alla vara tjabb vi jamt hade om allt och inget 🙂

Det kanns jattebra!

One thought on “Off my chest.

  1. Gudmor says:

    Va skönt att ni pratat ut ordentligt, då kanske hela!! vår härliga Pill kommer fram igen 🙂

Leave a Reply

