Lista igen

Jag hittade en lista har som jag snodde i brist pa annat att gora innan jobbet.

Du heter: Pernilla

Smeknamn: Pill, Penny, Ninna

Låt som när du är ledsen sörjer till: det beror pa vad jag sorjer
Beroende av: koffein, nikotin
Vad tror folk om dig? hmm.. vet inte faktisk

Vad får du oftast komplimanger för? mina ogon
Hur imponerar man på dig? fa mig att skratta
Brukar du skratta för dig själv? ibland kanske
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: “about 16 thousand ppl died of alcohol related conditions in London last year! Sky news this morning! I still want u alive.. I’m not done with u yet ;)”
Var bor du? NW London
Trivs du där? Japp!
Hur svarar du i mobilen? Hello
Vem ringde du senast? mamma (efter att hon ringt och vackt mig pa hemtelefonen grrrr 😉 )
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hejda?
Antal timmar sömn inatt: ca 8
Sov du ensam: yes
Brukar du komma i tid: ja.  (forutom nar jag var en timme sen till min senaste date haha)
Hur känner du dig nu: helt ok
Vanligaste färg på dina kläder: svart. lite trakig
Vad tycker du om fötter: ingenting
Vad saknar du: hmm.. vet inte
Hade du en bra kväll igår:jada
Favorit dryck på morgonen: kaffe
När brukar du oftast gå och lägga dig: nu vander jag ju pa dygnet, sa ca 3-4
Är du blyg? nej
Sysslar du med någon idrott: nope
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej men attraktion.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Det vill ni inte veta!
Är du nöjd med ditt liv: jada
Är du bortskämd: na det tror jag inte (tyst robert)
Vad gör du i morgon: det far jag se. inga planer an

Har du bra vänner och äkta vänskap? JA!
Vad är det finaste du fått? mina nieces. ja, de ar mina
En speciell dag du minns: studenten helt klart.
Du samlar på: damm
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Jess/Lina
När grät du senast: hmm.. nan vecka sen
Vad skulle du göra om du vann en miljon: flytta till ghana
Vill du gifta dig: ja
Vill du ha barn: nagon dag ja
Är du musikalisk? ja de tycker jag nog
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Bor dina föräldrar tillsammans:  ja
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

Biter du på naglarna: nej

Leave a Reply

